garancija
Ako vam proizvod iz nekog razloga ne odgovara možete ga vratiti u roku od 7 radnih dana i izvršiti zamenu za neki drugi proizvod iz naše ponude u istoj vrednosti ili skuplji uz dopaltu razlike u ceni. Za proizvode koje vraćate po osnovu garancije sami snosite troškove dostave. Zamenske artikle šaljemo tek po prijemu artikala koje vraćate. PAKET PO PRIJEMU OBAVEZNO OTVORITI I PROVERITI DA NIJE DOŠLO DO NEKIH OŠTEĆENJA. U SLUČAJU OŠTEĆENJA, ISTO PRIJAVITI KURIRU KAKO BI SE NAPRAVIO ZAPISNIK I U NAJKRAĆEM MOGUĆEM ROKU NADOKNADILA ŠTETA. Za naknadno utvrđena oštećenja obratite nam se putem kontakt forme ili telefonom. Oštećenja možete prijaviti u roku od najviše 3 dana od datuma preuzimanja paketa!
PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA KUPACA
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.diveshop.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji u putem interneta na sajtu www.diveshop.rs kupuje proizvode.
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod, u roku od 7 dana od dana isporuke.
Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:
– u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
– proizvod koji reklamira vrati u originalnom pakovanju u kom mu je isporučen.
Kupac nema pravo na prigovor ako je:
– propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika;
– nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom članova njegovog porodičnog domaćinstva;
– promenio odluku o izboru atrikla nakon što mu je porudžbina poslata.
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik i obaveštava Kupca u roku od 8 radnih dana od dana prijema iste.
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:
– zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod;
– zamenu kupljenog proizvoda za neki drugi;
– vraćanje iznosa plaćene cene.
– Ukoliko je do greške pri isporuci došlo sa naše strane, mi snosimo troškove transporta.
– Ukoliko je došlo do oštećenja pri transportu kurirska služba je zadužena da sačini zapisnik (insistirajte na tome). Mi snosimo troškove transporta.
– Ukoliko se radi o želji kupca za zamenom proizvoda ili povratom novca, troškove trnasporta snosi kupac.
Tek kada se proizvod ponovo vrati kod nas od strane kupca (zamena ili povrat), kupcu tada novac uplaćujemo na račun. Rok za isplatu je 5 radnih dana od prijema robe.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.